#perintahkawalanpergerakan

#已发帖 68934
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ]
.
Sabda Rasulullah ﷺ  yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia.
.
Allah سبحانه و تعالى berfirman:
“Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah]
.
Amalan-amalan yang boleh dilakukan:
• Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib (tidak wajib) dan setiap satunya diniatkan memohon :
- Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah.
- Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana.
- Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati.
• Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail
• Berpuasa sunat pada siang 15 Sya’ban 1441 H (9/4/2020 - Khamis)
.
Mohon sebarkan kebaikan ini.
.
.
#darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #perintahkawalanpergerakan #malaysia #dudukrumahchallenge #stayathomechallenge #dudukrumah #stayhome #juststayathome #coronavirus #covid19 #hapuscovid19 #kitajagakita #jangandegil .
darulmurtadza.com
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ] . Sabda Rasulullah ﷺ yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia. . Allah سبحانه و تعالى berfirman: “Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah] . Amalan-amalan yang boleh dilakukan: • Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib (tidak wajib) dan setiap satunya diniatkan memohon : - Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah. - Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana. - Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati. • Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail • Berpuasa sunat pada siang 15 Sya’ban 1441 H (9/4/2020 - Khamis) . Mohon sebarkan kebaikan ini. . . #darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #perintahkawalanpergerakan #malaysia #dudukrumahchallenge #stayathomechallenge #dudukrumah #stayhome #juststayathome #coronavirus #covid19 #hapuscovid19 #kitajagakita #jangandegil . darulmurtadza.com
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ]
.
Sabda Rasulullah ﷺ  yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia.
.
Allah سبحانه و تعالى berfirman:
“Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah]
.
Amalan-amalan yang boleh dilakukan:
• Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib (tidak wajib) dan setiap satunya diniatkan memohon :
- Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah.
- Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana.
- Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati.
• Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail
• Berpuasa sunat pada siang 15 Sya’ban 1441 H (9/4/2020 - Khamis)
.
Mohon sebarkan kebaikan ini.
.
.
#darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #perintahkawalanpergerakan #malaysia #dudukrumahchallenge #stayathomechallenge #dudukrumah #stayhome #juststayathome #coronavirus #covid19 #hapuscovid19 #kitajagakita #jangandegil .
.
darulmurtadza.com
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ] . Sabda Rasulullah ﷺ yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia. . Allah سبحانه و تعالى berfirman: “Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah] . Amalan-amalan yang boleh dilakukan: • Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib (tidak wajib) dan setiap satunya diniatkan memohon : - Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah. - Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana. - Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati. • Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail • Berpuasa sunat pada siang 15 Sya’ban 1441 H (9/4/2020 - Khamis) . Mohon sebarkan kebaikan ini. . . #darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #perintahkawalanpergerakan #malaysia #dudukrumahchallenge #stayathomechallenge #dudukrumah #stayhome #juststayathome #coronavirus #covid19 #hapuscovid19 #kitajagakita #jangandegil . . darulmurtadza.com
#day22 #malaysia #perintahkawalanpergerakan 
Kehidupan tak berubah. 
Hanya mengiji hati untuk terus tabah.
#catatanlaila 8/4/2020 #bandarseriputra
#day22 #malaysia #perintahkawalanpergerakan Kehidupan tak berubah. Hanya mengiji hati untuk terus tabah. #catatanlaila 8/4/2020 #bandarseriputra
Acuan kuih kononnya nak buat karipap dan sewaktu dengannya🤭. Dulu sis tak pandang pon, skrg amek ko, kuih kena buat sendiri 😂
#acuankuih
#ecoshopmalaysia
#movementcontrolorder
#perintahkawalanpergerakan
Acuan kuih kononnya nak buat karipap dan sewaktu dengannya🤭. Dulu sis tak pandang pon, skrg amek ko, kuih kena buat sendiri 😂 #acuankuih #ecoshopmalaysia #movementcontrolorder #perintahkawalanpergerakan
#Repost @cybersecurity_malaysia (@get_repost)
・・・
Garis panduan keselamatan penggunaan aplikasi persidangan video dalam talian | Online video teleconference application security guidelines

Layari :
https://www.mycert.org.my/portal/advisory?id=MA-782.042020

#COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah #pkp #mco #cybersafe #cyber999
#Repost @cybersecurity_malaysia (@get_repost) ・・・ Garis panduan keselamatan penggunaan aplikasi persidangan video dalam talian | Online video teleconference application security guidelines Layari : https://www.mycert.org.my/portal/advisory?id=MA-782.042020 #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah #pkp #mco #cybersafe #cyber999
NAK JADI 'BEKAS' YANG MANA SATU??
.
Kes 1⃣
"iskhh.. dulu dia ni gemuk gilaaa.. tak caya la nih buleh kuruih tara ni.."
.
Atau
.
kes 2⃣
"aik.. bukan ka dulu dia ni badan elok sado langsing segak ja.. awat la ni besaq sampai tara ni.." 😂🙈
.
Komen nak jadi kes mana satu?? 1⃣ atau 2⃣
.
Silakan tag/share peringatan mesra ni dgn kawan² uolss

#TeamCoachAnuar 
#perintahkawalanpergerakan 
#stayathome 
#staysafe 
#selfreminder
NAK JADI 'BEKAS' YANG MANA SATU?? . Kes 1⃣ "iskhh.. dulu dia ni gemuk gilaaa.. tak caya la nih buleh kuruih tara ni.." . Atau . kes 2⃣ "aik.. bukan ka dulu dia ni badan elok sado langsing segak ja.. awat la ni besaq sampai tara ni.." 😂🙈 . Komen nak jadi kes mana satu?? 1⃣ atau 2⃣ . Silakan tag/share peringatan mesra ni dgn kawan² uolss #TeamCoachAnuar #perintahkawalanpergerakan #stayathome #staysafe #selfreminder
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ] .
Sabda Rasulullah ﷺ  yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia. .
Allah سبحانه و تعالى berfirman:
“Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah]
.
In sha Allah #maghrib 08/04/2020 (Rabu) = 15 #syaban 1441H = Malam Nisfu Sya’ban.
.
Amalan-amalan yang boleh dilakukan:
• Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib dan setiap satunya diniatkan memohon :
- Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah.
- Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana.
- Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati.
• Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail
• Berpuasa sunnat pada siang 15 Sya’ban (09/04/2020 - Khamis)
.
Mohon sebarkan kebaikan ini - SHARE+TAG
.
.
#darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #kitajagakita .
#allstarroadtax #facemask #3ply #lockdown #roadtax #covid19 #stayathome #dudukdirumah #juststayathome #putuskanrantaiancovid19 #theystayatworkforus #westayathomefortheme #mco #perintahkawalanpergerakan #pkp #moratarium #workfromhome #handsanitizer #frontliners
[ MALAM NISFU SYA’ABAN ] . Sabda Rasulullah ﷺ yang bermaksud: “Apabila tiba pada malam Nisfu Sya'ban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadah) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah سبحانه و تعالى turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia. . Allah سبحانه و تعالى berfirman: “Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya. Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” - [Hadis Riwayat Ibnu Majah] . In sha Allah #maghrib 08/04/2020 (Rabu) = 15 #syaban 1441H = Malam Nisfu Sya’ban. . Amalan-amalan yang boleh dilakukan: • Membaca surah Yasin 3 kali dengan tertib dan setiap satunya diniatkan memohon : - Dipanjangkan umur dalam keadaan sihat untuk mentaati Allah. - Ditetapkan iman sehingga ke akhir hayat dan dijauhkan dari bala bencana. - Diluaskan rezeki yang halal dan diberkati. • Memperbanyakkan istighfar & zikir. • Memperbanyakkan berselawat & salam ke atas Junjungan Besar Rasulullah S.A.W. • Qiamullail • Berpuasa sunnat pada siang 15 Sya’ban (09/04/2020 - Khamis) . Mohon sebarkan kebaikan ini - SHARE+TAG . . #darulmurtadza #dakwah #islam #iman #ehsan #malaysiaku #syaaban #nisfusyaaban #kitajagakita . #allstarroadtax #facemask #3ply #lockdown #roadtax #covid19 #stayathome #dudukdirumah #juststayathome #putuskanrantaiancovid19 #theystayatworkforus #westayathomefortheme #mco #perintahkawalanpergerakan #pkp #moratarium #workfromhome #handsanitizer #frontliners
Enam hari menjelang hujung #pkp fasa kedua pada 14 Februari ini, kerajaan semakin tegas menguatkuasa undang-undang bagi mengekang penularan COVID-19 di negara ini dan mulai hari ini, 8 April 2020 sesiapa dalam kalangan spesies COVIDIOT yang degil langgar PKP akan dikenakan kompaun RM1,000; sementara mulai tengah malam Jumaat ini, 10 April 2020 enam laluan utama di Petaling Jaya akan ditutup sehingga 14 April 2020.
.
#Min tak tahulah lepas ni kalau ada yang masih berdegil keluar rumah tak tentu hala memang cari nahas lah.

#perintahkawalanpergerakan
#6harilagi
#kompaun
#jalantutup
#malaysia
#petalingjaya
#covidiot
Enam hari menjelang hujung #pkp fasa kedua pada 14 Februari ini, kerajaan semakin tegas menguatkuasa undang-undang bagi mengekang penularan COVID-19 di negara ini dan mulai hari ini, 8 April 2020 sesiapa dalam kalangan spesies COVIDIOT yang degil langgar PKP akan dikenakan kompaun RM1,000; sementara mulai tengah malam Jumaat ini, 10 April 2020 enam laluan utama di Petaling Jaya akan ditutup sehingga 14 April 2020. . #Min tak tahulah lepas ni kalau ada yang masih berdegil keluar rumah tak tentu hala memang cari nahas lah. #perintahkawalanpergerakan #6harilagi #kompaun #jalantutup #malaysia #petalingjaya #covidiot
Today's special by chef @lysrnz 😘💗❤💓💘💖💕💞 Sedappppp dooh wehhh 080420 #hasrulisa #day22partiallockdown #covid19malaysia #perintahkawalanpergerakan
Today's special by chef @lysrnz 😘💗❤💓💘💖💕💞 Sedappppp dooh wehhh 080420 #hasrulisa #day22partiallockdown #covid19malaysia #perintahkawalanpergerakan
8 April - PELUANG KEPADA PEROKOK
. 
Kajian menunjukkan perokok berisiko tinggi untuk dijangkiti #COVID19.
. 
#perintahkawalanpergerakan ini merupakan peluang untuk anda berhenti merokok.
. 
Hubungi Quitline Berhenti Merokok di talian 03 8883 4400.
. 
#BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PKPD #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter #berhentimerokok #kempenhentirokok #katakantidakkepadarokok #rokok
8 April - PELUANG KEPADA PEROKOK . Kajian menunjukkan perokok berisiko tinggi untuk dijangkiti #COVID19. . #perintahkawalanpergerakan ini merupakan peluang untuk anda berhenti merokok. . Hubungi Quitline Berhenti Merokok di talian 03 8883 4400. . #BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PKPD #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter #berhentimerokok #kempenhentirokok #katakantidakkepadarokok #rokok
ALL CLINICS ARE WELCOME TO PLACE YOUR ORDER
.
🦠Covid19 Test Kit
🦠Non-Contact Infrared Thermometer
🦠3-ply Face Mask
🦠Androplus200
🦠NabisarCoughSyrup
🦠Phytoheat
🦠Asica
🦠Cimla
🦠Aidecine
🦠Andrine
🦠Anuebia
🦠Anuric

TO PURCHASE, CONTACT OUR SALES REPS:

Mr Thangamaniam @thangamaniam 
Central,N.9,East Coast • 019-267 3620
Central,N.9,East Coast • 019-267 3620
Central,N.9,East Coast • 019-267 3620

Mr Allister @allisterteo 
Sabah & Sarawak • 016-895 7577
Sabah & Sarawak • 016-895 7577
Sabah & Sarawak • 016-895 7577

Mr Faisal
Central • 012 716 9444
Central • 012 716 9444
Central • 012 716 9444

Mr Phillip
Central • 019-220 6177
Central • 019-220 6177
Central • 019-220 6177

Mr Segaran
Johor & Melaka • 019-551 5164
Johor & Melaka • 019-551 5164
Johor & Melaka • 019-551 5164

Mr Anson @anson_ganbs 
Kelantan • 016-622 0800
Kelantan • 016-622 0800
Kelantan • 016-622 0800

Mr Alex
Penang • 018-385 7662
Penang • 018-385 7662
Penang • 018-385 7662

Mr James Ho
Northern • 012-438 5282
Northern • 012-438 5282
Northern • 012-438 5282

#medical #doctor #healthcare #hospital #coronavirus #science #surgeon #klinik #covid19 #motifviral  #pm8 #tongkatali #movementcontrolorder #perintahkawalanpergerakan #klinikmalaysia #bantuanprihatinnasional #immunesystem #3plyfacemask #handsanitizer #covid19test #infraredthermometer #viralmalaysia #faceshield #ppesuit #pkp #mco #lockdown #bpn #kitajagakita
ALL CLINICS ARE WELCOME TO PLACE YOUR ORDER . 🦠Covid19 Test Kit 🦠Non-Contact Infrared Thermometer 🦠3-ply Face Mask 🦠Androplus200 🦠NabisarCoughSyrup 🦠Phytoheat 🦠Asica 🦠Cimla 🦠Aidecine 🦠Andrine 🦠Anuebia 🦠Anuric TO PURCHASE, CONTACT OUR SALES REPS: Mr Thangamaniam @thangamaniam Central,N.9,East Coast • 019-267 3620 Central,N.9,East Coast • 019-267 3620 Central,N.9,East Coast • 019-267 3620 Mr Allister @allisterteo Sabah & Sarawak • 016-895 7577 Sabah & Sarawak • 016-895 7577 Sabah & Sarawak • 016-895 7577 Mr Faisal Central • 012 716 9444 Central • 012 716 9444 Central • 012 716 9444 Mr Phillip Central • 019-220 6177 Central • 019-220 6177 Central • 019-220 6177 Mr Segaran Johor & Melaka • 019-551 5164 Johor & Melaka • 019-551 5164 Johor & Melaka • 019-551 5164 Mr Anson @anson_ganbs Kelantan • 016-622 0800 Kelantan • 016-622 0800 Kelantan • 016-622 0800 Mr Alex Penang • 018-385 7662 Penang • 018-385 7662 Penang • 018-385 7662 Mr James Ho Northern • 012-438 5282 Northern • 012-438 5282 Northern • 012-438 5282 #medical #doctor #healthcare #hospital #coronavirus #science #surgeon #klinik #covid19 #motifviral #pm8 #tongkatali #movementcontrolorder #perintahkawalanpergerakan #klinikmalaysia #bantuanprihatinnasional #immunesystem #3plyfacemask #handsanitizer #covid19test #infraredthermometer #viralmalaysia #faceshield #ppesuit #pkp #mco #lockdown #bpn #kitajagakita
Haluuu haluuuuu makcik kiah is hereeeeee ! Geng geng makcik kiah ni always ready tau nak merempitsssss cod untuk uolss 😋
Tapi apa-apa pun, makcik kiah semua sangat mementingkan kebersihan dan kesihatan. Jangan risau okay ! Kami akan cod mengikut sop yang ditetapkan👍
.
Postage pun ons jeee! Atee kaboo je ke awokk! 😘
-
#teamieqalicious #teamwanieriors #pkp #ainaabeauty #ainaaserum #ainaaskincare
#workfromhome #stayathome #staysafe #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan
Haluuu haluuuuu makcik kiah is hereeeeee ! Geng geng makcik kiah ni always ready tau nak merempitsssss cod untuk uolss 😋 Tapi apa-apa pun, makcik kiah semua sangat mementingkan kebersihan dan kesihatan. Jangan risau okay ! Kami akan cod mengikut sop yang ditetapkan👍 . Postage pun ons jeee! Atee kaboo je ke awokk! 😘 - #teamieqalicious #teamwanieriors #pkp #ainaabeauty #ainaaserum #ainaaskincare #workfromhome #stayathome #staysafe #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan
AWAS!!! Penutup mulut dan hidung hendaklah digunakan untuk menutup mulut dan hidung bukannya untuk menutup dahi... Faham??? Jangan salah pakai... Harap maklum 😊😊😊 #SelangorGempurCovid19
#PerintahKawalanPergerakan
#StaySafe #StayHome
#N46DUNPelabuhanKlang
AWAS!!! Penutup mulut dan hidung hendaklah digunakan untuk menutup mulut dan hidung bukannya untuk menutup dahi... Faham??? Jangan salah pakai... Harap maklum 😊😊😊 #SelangorGempurCovid19 #PerintahKawalanPergerakan #StaySafe #StayHome #N46DUNPelabuhanKlang
8 April - Jangan mudah percaya pada berita palsu.
.
Bertanggungjawab terhadap setiap berita yang disebarkan.
.
[Sumber : Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia ] .
Tidak Pasti, Jangan Kongsi.
.
"JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"
.
#BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #beritapalsu
#MCMC
#PDRM
#sebenarnyamy
#tidakpastijangankongsi
8 April - Jangan mudah percaya pada berita palsu. . Bertanggungjawab terhadap setiap berita yang disebarkan. . [Sumber : Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia ] . Tidak Pasti, Jangan Kongsi. . "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" . #BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #beritapalsu #MCMC #PDRM #sebenarnyamy #tidakpastijangankongsi
LABEL PAKAIAN

Kami hanya menyediakan perkhidmatan atas talian/online sahaja sepanjang PKP ini. Ayuh order!

Untuk sebarang tempahan boleh klik link whatsapp di bio.

#bellestickers #handsanitizers #mariorder #cepatguyss #stayhome #stayathome #staysafe #perintahkawalanpergerakan #shahalam #selangor
LABEL PAKAIAN Kami hanya menyediakan perkhidmatan atas talian/online sahaja sepanjang PKP ini. Ayuh order! Untuk sebarang tempahan boleh klik link whatsapp di bio. #bellestickers #handsanitizers #mariorder #cepatguyss #stayhome #stayathome #staysafe #perintahkawalanpergerakan #shahalam #selangor
Hye hmpa ! Nak dapatkan AinaaSkincare hat elokk ni dak ? Hampa boleh cari siapa yg hampa berminat diorng boleh codkan buat hampa trsyng 🧡. Jom cantik bersama Ainaaskincare & #teamieqalicious . .
.
And boleh dapatkan jugak dengan #teamishaelokk . Kitorang akan bg servis yg terbaik 👍🏻. .
Jom cantik sama-sama. Jangn lagi ragu-ragu & bimbang dengan AinaaSkincare. Kitorang ada lebih 10000x Testimoni yg dh berjaga dapatkan skin yg lebih better 💙. .
.
Jom bersama kami ❤️. .
.
#masalahkulitmuka #handsanitizer #perintahkawalanpergerakan #enjoylife❤️ #stayhome #stayhealthy #staysafe #iloveyou
Hye hmpa ! Nak dapatkan AinaaSkincare hat elokk ni dak ? Hampa boleh cari siapa yg hampa berminat diorng boleh codkan buat hampa trsyng 🧡. Jom cantik bersama Ainaaskincare & #teamieqalicious . . . And boleh dapatkan jugak dengan #teamishaelokk . Kitorang akan bg servis yg terbaik 👍🏻. . Jom cantik sama-sama. Jangn lagi ragu-ragu & bimbang dengan AinaaSkincare. Kitorang ada lebih 10000x Testimoni yg dh berjaga dapatkan skin yg lebih better 💙. . . Jom bersama kami ❤️. . . #masalahkulitmuka #handsanitizer #perintahkawalanpergerakan #enjoylife❤️ #stayhome #stayhealthy #staysafe #iloveyou
Marilah kita sama-sama tingkatkan kesedaran dengan hanya menyebarkan berita atau info yang sahih dan benar.  Jangan sebar berita palsu!

Berita palsu hanya akan menyebabkan panik dan menggugat keselamatan negara! Teruskan memberi sokongan kepada Majlis Keselamatan Negara.

Dapatkan maklumat yang sahih mengenai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan situasi terkini COVID19 hanya di:

Telegram Rasmi MKN 
https://t.me/MKNRasmi

Twitter Rasmi MKN
https://twitter.com/MKNJPM

Instagram Rasmi MKN
https://www.instagram.com/mkn_rasmi/

Facebook Rasmi MKN
https://facebook.com/MajlisKeselamatanNegara/

#COVID19
#StayAtHome
#MovementControlOrder
#PerintahKawalanPergerakan
Marilah kita sama-sama tingkatkan kesedaran dengan hanya menyebarkan berita atau info yang sahih dan benar. Jangan sebar berita palsu! Berita palsu hanya akan menyebabkan panik dan menggugat keselamatan negara! Teruskan memberi sokongan kepada Majlis Keselamatan Negara. Dapatkan maklumat yang sahih mengenai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan situasi terkini COVID19 hanya di: Telegram Rasmi MKN https://t.me/MKNRasmi Twitter Rasmi MKN https://twitter.com/MKNJPM Instagram Rasmi MKN https://www.instagram.com/mkn_rasmi/ Facebook Rasmi MKN https://facebook.com/MajlisKeselamatanNegara/ #COVID19 #StayAtHome #MovementControlOrder #PerintahKawalanPergerakan
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini.

Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara.

We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"

#KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini. Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara. We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" #KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
Get ready to 
be strong,
be great,
be amazing.

Salam Nisfu Syaaban. Saya mohon maaf atas segala kesalahan saya dan saya juga telah memaafkan semuanya. Semoga kita semua menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.

Malam ni juga memori kehilangan arwah abah tak pernah lekang di ingatan. Arwah abah dulu pergi meninggalkan kami pada malam Nisfu Syaaban. Mari sama-sama kita sedekahkan untuk arwah abah saya Abd Aziz b Abdul Ranee. Al Fatihah ( dengan bacaan) ... #nisfusyaaban  #perintahkawalanpergerakan  #pkpmalaysia  #coronavirus  #covid_19
Get ready to be strong, be great, be amazing. Salam Nisfu Syaaban. Saya mohon maaf atas segala kesalahan saya dan saya juga telah memaafkan semuanya. Semoga kita semua menjadi yang lebih baik dari sebelumnya. Malam ni juga memori kehilangan arwah abah tak pernah lekang di ingatan. Arwah abah dulu pergi meninggalkan kami pada malam Nisfu Syaaban. Mari sama-sama kita sedekahkan untuk arwah abah saya Abd Aziz b Abdul Ranee. Al Fatihah ( dengan bacaan) ... #nisfusyaaban #perintahkawalanpergerakan #pkpmalaysia #coronavirus #covid_19
[TIPS MUDAH TAK NAK MEKAP CAKEY]

Ada tips paling senang sebenarnya kalau korang takut makeup korang cakey masa raya nanti. Cuba apply ais dan urut pelan-pelan sekitar muka. Ais ni bukan je dapat bantu kulit korang lembap bonus melancarkan peredaran darah sekeliling wajah tau.

Kalau tak ada ais, korang boleh je pakai serum. Pilih jenama atau jenis serum yang merawat dan mengembalikan kelembapan macam serum apa?? SERUM AINAA lahhh.

Serum AINAA ni water-based tau dan kalau korang guna serum ni sebelum mulakan rutin makeup, solekan korang akan tahan lebih lama. Paling penting, muka korang nampak flawless je.

Tak caya, cube try 😁
_
#mypassion #bestprice #makeupservice
#makeupservismurah #freelancemakeupartist #cutcreasetutorial #brownmakeuplook 
#ainaabeautyofficial #ainaaserum #ainaabeautybukitjalil #ainaabeauty #syafiqahaina #igersmalaya #ctdk #neelofa #kitajagakita #DudukRumah #StayHome #Covid19 #RMO #ainaacare #PerintahKawalanPergerakan #nsasuperstar #superstarbyhikmah
[TIPS MUDAH TAK NAK MEKAP CAKEY] Ada tips paling senang sebenarnya kalau korang takut makeup korang cakey masa raya nanti. Cuba apply ais dan urut pelan-pelan sekitar muka. Ais ni bukan je dapat bantu kulit korang lembap bonus melancarkan peredaran darah sekeliling wajah tau. Kalau tak ada ais, korang boleh je pakai serum. Pilih jenama atau jenis serum yang merawat dan mengembalikan kelembapan macam serum apa?? SERUM AINAA lahhh. Serum AINAA ni water-based tau dan kalau korang guna serum ni sebelum mulakan rutin makeup, solekan korang akan tahan lebih lama. Paling penting, muka korang nampak flawless je. Tak caya, cube try 😁 _ #mypassion #bestprice #makeupservice #makeupservismurah #freelancemakeupartist #cutcreasetutorial #brownmakeuplook #ainaabeautyofficial #ainaaserum #ainaabeautybukitjalil #ainaabeauty #syafiqahaina #igersmalaya #ctdk #neelofa #kitajagakita #DudukRumah #StayHome #Covid19 #RMO #ainaacare #PerintahKawalanPergerakan #nsasuperstar #superstarbyhikmah
#Repost @skmm_mcmc (@get_repost)
・・・
[Infografik] Membantu ahli keluarga semasa wabak COVID-19.

Kongsi maklumat tepat, rasmi dan sahih mengenai COVID-19 dengan keluarga.

@bernamaofficial
@who

#COVID19
#DudukRumah 
#MCMC 
#PerintahKawalanPergerakan
#Sebenarnyamy
#StaySafeStayHome 
#TidakPastiJanganKongsi 
#WHO
#Repost @skmm_mcmc (@get_repost) ・・・ [Infografik] Membantu ahli keluarga semasa wabak COVID-19. Kongsi maklumat tepat, rasmi dan sahih mengenai COVID-19 dengan keluarga. @bernamaofficial @who #COVID19 #DudukRumah #MCMC #PerintahKawalanPergerakan #Sebenarnyamy #StaySafeStayHome #TidakPastiJanganKongsi #WHO
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini.

Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara.

We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"

#KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini. Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara. We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" #KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
BUNTING

Kami hanya menyediakan perkhidmatan atas talian/online sahaja sepanjang PKP ini. Ayuh order!

Untuk sebarang tempahan boleh klik link whatsapp di bio.

#bellestickers #handsanitizers #mariorder #cepatguyss #stayhome #stayathome #staysafe #perintahkawalanpergerakan #shahalam #selangor
BUNTING Kami hanya menyediakan perkhidmatan atas talian/online sahaja sepanjang PKP ini. Ayuh order! Untuk sebarang tempahan boleh klik link whatsapp di bio. #bellestickers #handsanitizers #mariorder #cepatguyss #stayhome #stayathome #staysafe #perintahkawalanpergerakan #shahalam #selangor
Collection: Houndstooth

Type: Shawl comes with Inner(recommended pada yg suka tudung ironless tau🤩) Material: Houndstooth

Price: RM73 (Semenanjung Malaysia)

RM76 (Sabah & Sarawak)

SGD / BND $36 (Singapore & Brunei)
.
Dm/wsp 0139824543 or just klik the bio
.
Or walk in to @suraya_wardrobe
(open soon after PKP)
.
Or COD (area berdekatan shj😘)
.
#naelofarHijab #neelofa #naelofar #naelofarhijablover #naelofarhijabbesut #naelofaroriginal #naelofaronline #pkp #rmo #pkpd #perintahkawalanpergerakan #stayathome #staysafe #dudukrumah #stayhealthy #staypositive #staystrong #stayhomestaysafe #covid19 #covid_19 #coronavirus #corona #coronamemes #surayawardrobe #youngandglowbesut #besut #jerteh #besutterengganu #terengganu
Collection: Houndstooth Type: Shawl comes with Inner(recommended pada yg suka tudung ironless tau🤩) Material: Houndstooth Price: RM73 (Semenanjung Malaysia) RM76 (Sabah & Sarawak) SGD / BND $36 (Singapore & Brunei) . Dm/wsp 0139824543 or just klik the bio . Or walk in to @suraya_wardrobe (open soon after PKP) . Or COD (area berdekatan shj😘) . #naelofarHijab #neelofa #naelofar #naelofarhijablover #naelofarhijabbesut #naelofaroriginal #naelofaronline #pkp #rmo #pkpd #perintahkawalanpergerakan #stayathome #staysafe #dudukrumah #stayhealthy #staypositive #staystrong #stayhomestaysafe #covid19 #covid_19 #coronavirus #corona #coronamemes #surayawardrobe #youngandglowbesut #besut #jerteh #besutterengganu #terengganu
Musim-musim #PKP ni, siapa yang selalu kena macam ni? 🤣🤣🤣Kesianlah @shahgegar oiiii. Sayang punya pasal kan, layan jelah! #KekalTenang #DudukRumah #StayHome banteras #Covid19 . #KamiCare #PerintahKawalanPergerakan
Musim-musim #PKP ni, siapa yang selalu kena macam ni? 🤣🤣🤣Kesianlah @shahgegar oiiii. Sayang punya pasal kan, layan jelah! #KekalTenang #DudukRumah #StayHome banteras #Covid19 . #KamiCare #PerintahKawalanPergerakan
如不确定,不要分享

If you are not sure, don't share

#movementcontrol #SFH
#行动管制 #PerintahKawalanPergerakan
#covid19 #coronavirus
#新型冠状病毒 #新冠肺炎
#勤洗手戴口罩
Korang dah boleh standby cari phone raya ni "Bang harga PKP ke? Ye benar serendah RM998" . #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan #covid_19 •
•
•
Bermasalah dengan iPhone/Android/iPad & MacBook. Kami selesaikan masalah anda 10minit jerr. 
Boleh Whatsapp Admin : 0193939354 .
Operation hours: 10am-9pm (Monday-Sunday) Friday (Off day)
•
•
•
#BSB #phonestudio #phonerepair #lokalah  #iphoneaccessories #swag #instashop #iphonerepairmurah #iphonerepairkl #iphonerepairbangi #iphonerepairkajang #iphonerepairputrajaya #iphonerepairshahalam #phonerepairfacetoface
#iphonerepairmalaysia #iphonemalaysia #iphonerepairnilai #iphonerepairpuchong #sapotbob #y15malaysia
Korang dah boleh standby cari phone raya ni "Bang harga PKP ke? Ye benar serendah RM998" . #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan #covid_19 • • • Bermasalah dengan iPhone/Android/iPad & MacBook. Kami selesaikan masalah anda 10minit jerr. Boleh Whatsapp Admin : 0193939354 . Operation hours: 10am-9pm (Monday-Sunday) Friday (Off day) • • • #BSB #phonestudio #phonerepair #lokalah #iphoneaccessories #swag #instashop #iphonerepairmurah #iphonerepairkl #iphonerepairbangi #iphonerepairkajang #iphonerepairputrajaya #iphonerepairshahalam #phonerepairfacetoface #iphonerepairmalaysia #iphonemalaysia #iphonerepairnilai #iphonerepairpuchong #sapotbob #y15malaysia
Korang dah boleh standby cari phone raya ni "Bang harga PKP ke? Ye benar serendah RM998" . #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan #covid_19 •
•
•
Bermasalah dengan iPhone/Android/iPad & MacBook. Kami selesaikan masalah anda 10minit jerr. 
Boleh Whatsapp Admin : 0193939354 .
Operation hours: 10am-9pm (Monday-Sunday) Friday (Off day)
•
•
•
#BSB #phonestudio #phonerepair #lokalah  #iphoneaccessories #swag #instashop #iphonerepairmurah #iphonerepairkl #iphonerepairbangi #iphonerepairkajang #iphonerepairputrajaya #iphonerepairshahalam #phonerepairfacetoface
#iphonerepairmalaysia #iphonemalaysia #iphonerepairnilai #iphonerepairpuchong #sapotbob #y15malaysia
Korang dah boleh standby cari phone raya ni "Bang harga PKP ke? Ye benar serendah RM998" . #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan #covid_19 • • • Bermasalah dengan iPhone/Android/iPad & MacBook. Kami selesaikan masalah anda 10minit jerr. Boleh Whatsapp Admin : 0193939354 . Operation hours: 10am-9pm (Monday-Sunday) Friday (Off day) • • • #BSB #phonestudio #phonerepair #lokalah #iphoneaccessories #swag #instashop #iphonerepairmurah #iphonerepairkl #iphonerepairbangi #iphonerepairkajang #iphonerepairputrajaya #iphonerepairshahalam #phonerepairfacetoface #iphonerepairmalaysia #iphonemalaysia #iphonerepairnilai #iphonerepairpuchong #sapotbob #y15malaysia
Sedap pulak #chorus #lagu #fattahaminz nie bila dok dengar banyak kali ! Min Buat satu lagi #video aihhhh !!! dengan lagu nie tapi letak background video #style #nurfazura #dance 😀😀😀😀 #sekadarhiburan untuk rakyat #malaysia #stayathome #staysafe #covid19 #perintahkawalanpergerakan
Sedap pulak #chorus #lagu #fattahaminz nie bila dok dengar banyak kali ! Min Buat satu lagi #video aihhhh !!! dengan lagu nie tapi letak background video #style #nurfazura #dance 😀😀😀😀 #sekadarhiburan untuk rakyat #malaysia #stayathome #staysafe #covid19 #perintahkawalanpergerakan
Collection: Houndstooth

Type: Shawl comes with Inner(recommended pada yg suka tudung ironless tau🤩) Material: Houndstooth

Price: RM73 (Semenanjung Malaysia)

RM76 (Sabah & Sarawak)

SGD / BND $36 (Singapore & Brunei)
.
Dm/wsp 0139824543 or just klik the bio
.
Or walk in to @suraya_wardrobe
(open soon after PKP)
.
Or COD (area berdekatan shj😘)
.
#naelofarHijab #neelofa #naelofar #naelofarhijablover #naelofarhijabbesut #naelofaroriginal #naelofaronline #pkp #rmo #pkpd #perintahkawalanpergerakan #stayathome #staysafe #dudukrumah #stayhealthy #staypositive #staystrong #stayhomestaysafe #covid19 #covid_19 #coronavirus #corona #coronamemes #surayawardrobe #youngandglowbesut #besut #jerteh #besutterengganu #terengganu
Collection: Houndstooth Type: Shawl comes with Inner(recommended pada yg suka tudung ironless tau🤩) Material: Houndstooth Price: RM73 (Semenanjung Malaysia) RM76 (Sabah & Sarawak) SGD / BND $36 (Singapore & Brunei) . Dm/wsp 0139824543 or just klik the bio . Or walk in to @suraya_wardrobe (open soon after PKP) . Or COD (area berdekatan shj😘) . #naelofarHijab #neelofa #naelofar #naelofarhijablover #naelofarhijabbesut #naelofaroriginal #naelofaronline #pkp #rmo #pkpd #perintahkawalanpergerakan #stayathome #staysafe #dudukrumah #stayhealthy #staypositive #staystrong #stayhomestaysafe #covid19 #covid_19 #coronavirus #corona #coronamemes #surayawardrobe #youngandglowbesut #besut #jerteh #besutterengganu #terengganu
𝗛𝗮𝗿𝗶 𝗞𝗲-𝟮𝟮 𝗣𝗞𝗣

Salam Nifsu Sya'ban.. Kita dah di pertengahan Sya'ban. Ramadhan is coming.

#StayAtHome #DudukRumah #PerintahKawalanPergerakan #COVID19 #NisfuSyaaban #AhlanYaRamadhan
𝗛𝗮𝗿𝗶 𝗞𝗲-𝟮𝟮 𝗣𝗞𝗣 Salam Nifsu Sya'ban.. Kita dah di pertengahan Sya'ban. Ramadhan is coming. #StayAtHome #DudukRumah #PerintahKawalanPergerakan #COVID19 #NisfuSyaaban #AhlanYaRamadhan
Bulan Syaaban yang penuh keistimewaan itu, terlebih istimewa dengan adanya satu malam yang dikhaskan oleh Allah SWT dengan tawaran pengampunan daripada Allah SWT. Malam tersebut dikenali sebagai malam ke separuh bulan Syaaban atau disebut malam nisfu Syaaban.

Jana income RM560 hingga RM2.450 sehari.FuelRich juga menyediakan konsep rakan niaga atau patnership dengan keuntungan yang lumayan selama 24 bulan.
Sila klik
http://wasap.my/601110761625/HarRichinfoFuelRic
atau 
http://wasap.my/601110659770/JueRichinfofuelrich
.

Atau klick bawah ni 
http://ejenfuelrich.rf.gd/ .
.

#fuelrich #power #candy #gadis #suamiistri #travel #covid_19 #PKP #perintahkawalanpergerakan #PKPD #malaysia #doa #rider #kopipower #bini #suami #suamiistri #binibaru 
#NyahCemar #makan #stayathome
Bulan Syaaban yang penuh keistimewaan itu, terlebih istimewa dengan adanya satu malam yang dikhaskan oleh Allah SWT dengan tawaran pengampunan daripada Allah SWT. Malam tersebut dikenali sebagai malam ke separuh bulan Syaaban atau disebut malam nisfu Syaaban. Jana income RM560 hingga RM2.450 sehari.FuelRich juga menyediakan konsep rakan niaga atau patnership dengan keuntungan yang lumayan selama 24 bulan. Sila klik http://wasap.my/601110761625/HarRichinfoFuelRic atau http://wasap.my/601110659770/JueRichinfofuelrich . Atau klick bawah ni http://ejenfuelrich.rf.gd/ . . #fuelrich #power #candy #gadis #suamiistri #travel #covid_19 #PKP #perintahkawalanpergerakan #PKPD #malaysia #doa #rider #kopipower #bini #suami #suamiistri #binibaru #NyahCemar #makan #stayathome
#perintahkawalanpergerakan 
Day 22
Dinner
08 April 2020

Day 22 #perintahkawalanpergerakan 
Sakit @zynakal .
.
.
#staysafe #stayathome #pixlredit #spreadpositivevibes #telanxhadam .
.
Picture : Amazon.com
08 April 2020 Day 22 #perintahkawalanpergerakan Sakit @zynakal . . . #staysafe #stayathome #pixlredit #spreadpositivevibes #telanxhadam . . Picture : Amazon.com
8 April - Jangan mudah percaya pada berita palsu.
.
Bertanggungjawab terhadap setiap berita yang disebarkan.
.
[Sumber : Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia ] .
Tidak Pasti, Jangan Kongsi.
.
"JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"
.
#BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #beritapalsu
#MCMC
#PDRM
#sebenarnyamy
#tidakpastijangankongsi
8 April - Jangan mudah percaya pada berita palsu. . Bertanggungjawab terhadap setiap berita yang disebarkan. . [Sumber : Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia ] . Tidak Pasti, Jangan Kongsi. . "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" . #BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #beritapalsu #MCMC #PDRM #sebenarnyamy #tidakpastijangankongsi
PUTRAJAYA, 8 April - Kerajaan akan mengagihkan segera secara percuma 4 keping topeng muka kepada setiap isi rumah.

Seperti yang disyorkan oleh Kementerian Kesihatan, hanya mereka yang bergejala perlu memakai topeng muka.

Menurut Menteri Kanan (Keselamatan) Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, pengagihan di peringkat daerah akan diselaraskan oleh barisan hadapan dari rumah ke rumah.

Datuk Seri Ismail Sabri turut memaklumkan bahawa topeng muka yang diagihkan ini bukan semuanya adalah hasil sumbangan kerana ada sebahagian daripadanya dibeli oleh kerajaan untuk kebajikan rakyat.

Teruskan patuhi Perintah Kawalan Pergerakan. "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"

Terima kasih kepada semua petugas barisan hadapan yang memastikan kita semua selamat. Andalah wira negara !

#BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter
PUTRAJAYA, 8 April - Kerajaan akan mengagihkan segera secara percuma 4 keping topeng muka kepada setiap isi rumah. Seperti yang disyorkan oleh Kementerian Kesihatan, hanya mereka yang bergejala perlu memakai topeng muka. Menurut Menteri Kanan (Keselamatan) Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, pengagihan di peringkat daerah akan diselaraskan oleh barisan hadapan dari rumah ke rumah. Datuk Seri Ismail Sabri turut memaklumkan bahawa topeng muka yang diagihkan ini bukan semuanya adalah hasil sumbangan kerana ada sebahagian daripadanya dibeli oleh kerajaan untuk kebajikan rakyat. Teruskan patuhi Perintah Kawalan Pergerakan. "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" Terima kasih kepada semua petugas barisan hadapan yang memastikan kita semua selamat. Andalah wira negara ! #BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter
Time PKP ni mesti ada mengidam yati murtabak kampung baru kan.. Hehe.. Cpt2 ws admin okey.. Kalau yg jauh2 tu cuba tanya jiran2 or makcik kiah dpn rumah tu nk join sekali tak order yati murtabak.. Bole la share2 caj delivery kn.. Apa2 pun please stay at home okey.. Dgr arahan kerajaan.. Kita pasti menang 😄😄😄
..
#yatimurtabakkampungbaru #yatimurtabak #murtabak #murtabakkl #murtabakmurah #murtabakviral #popiamurtabak #murtabakpopiacrunchy #kampungbaru #murtabakkampungbaru #kgbaru #kualalumpur #kampongbaru #tamuhotelandsuites #masjidjamekkampungbaru #suraujawa #hkl #pintugerbangkampungbaru #dbkl #lrtkampungbaru #salomalink #pintasansaloma #seadanyaaku #jujurlahnikahiaku #duatakdircinta #dramachandelier #bukankahwinpaksa #perintahkawalanpergerakan
#covid_19 #citarasacikpalit
Time PKP ni mesti ada mengidam yati murtabak kampung baru kan.. Hehe.. Cpt2 ws admin okey.. Kalau yg jauh2 tu cuba tanya jiran2 or makcik kiah dpn rumah tu nk join sekali tak order yati murtabak.. Bole la share2 caj delivery kn.. Apa2 pun please stay at home okey.. Dgr arahan kerajaan.. Kita pasti menang 😄😄😄 .. #yatimurtabakkampungbaru #yatimurtabak #murtabak #murtabakkl #murtabakmurah #murtabakviral #popiamurtabak #murtabakpopiacrunchy #kampungbaru #murtabakkampungbaru #kgbaru #kualalumpur #kampongbaru #tamuhotelandsuites #masjidjamekkampungbaru #suraujawa #hkl #pintugerbangkampungbaru #dbkl #lrtkampungbaru #salomalink #pintasansaloma #seadanyaaku #jujurlahnikahiaku #duatakdircinta #dramachandelier #bukankahwinpaksa #perintahkawalanpergerakan #covid_19 #citarasacikpalit
Ingat, sentiasa amalkan kebersihan diri dengan 5 langkah pencegahan ini untuk lindungi orang yang tersayang.
#KitaMestiMenang
#juststayathome 
#staysafeeveryone 
#PerintahKawalanPergerakan
#MovementControlOrder
#aymo 
#aymoetr2020
Ingat, sentiasa amalkan kebersihan diri dengan 5 langkah pencegahan ini untuk lindungi orang yang tersayang. #KitaMestiMenang #juststayathome #staysafeeveryone #PerintahKawalanPergerakan #MovementControlOrder #aymo #aymoetr2020
08 April 2020

Day 22 #perintahkawalanpergerakan 
Salam Nisfu Syaaban
.
.
.
#staysafe #stayathome #pixlredit #spreadpositivevibes #telanxhadam .
.
☆彡.。.:*
Haa, bila #teamieqalicious bergabung 😂 semua ada bakat berlakon terpendam
—
Alhamdulillah, i’m grateful for this circle & positive vibes spread every single day. Honestly, i can’t wait to see all of you 🥺❤️
—
Team yang tak pernah putus asa, yang sentiasa bersemangat, yang sentiasa bagi kejutan, yang sentiasa support each other, yang tak pernah berdendam, yang sentiasa ada around me ❤️ Sayang team ni sangat2! Tanpa team ni, i won’t be able to restock so many times & tak mampu pun nak bukak team sendiri. Alhamdulillah Alhamdulillah 🤲🏻
—
Thank you @ainaabeautytaiping.ieqa sebab banyak bagi tunjuk ajar, banyak layan kerenah 🤭 Semoga An Natasha binti Hennefar dapat upgrade diri ke tahap yang lebih tinggi 🥰 Aamiin Aamiin!
—
Thank you abang @hafizmahamad & kak @syafiqahaina for creating this platform! Sangat2 bersyukur dapat belajar banyak ilmu tentang bisnes. Semoga abang hafiz & kak aina sentiasa dimurahkan rezeki ❤️
—
@ainaabeautyofficial @ainaacosmetics
—
#teamtashanizer #kitajagakita #stayhome #dudukrumah #covid19 #perintahkawalanpergerakan #ainaabeauty #ainaasquad #dropshipwanted #agentwanted
☆彡.。.:* Haa, bila #teamieqalicious bergabung 😂 semua ada bakat berlakon terpendam — Alhamdulillah, i’m grateful for this circle & positive vibes spread every single day. Honestly, i can’t wait to see all of you 🥺❤️ — Team yang tak pernah putus asa, yang sentiasa bersemangat, yang sentiasa bagi kejutan, yang sentiasa support each other, yang tak pernah berdendam, yang sentiasa ada around me ❤️ Sayang team ni sangat2! Tanpa team ni, i won’t be able to restock so many times & tak mampu pun nak bukak team sendiri. Alhamdulillah Alhamdulillah 🤲🏻 — Thank you @ainaabeautytaiping.ieqa sebab banyak bagi tunjuk ajar, banyak layan kerenah 🤭 Semoga An Natasha binti Hennefar dapat upgrade diri ke tahap yang lebih tinggi 🥰 Aamiin Aamiin! — Thank you abang @hafizmahamad & kak @syafiqahaina for creating this platform! Sangat2 bersyukur dapat belajar banyak ilmu tentang bisnes. Semoga abang hafiz & kak aina sentiasa dimurahkan rezeki ❤️ — @ainaabeautyofficial @ainaacosmetics#teamtashanizer #kitajagakita #stayhome #dudukrumah #covid19 #perintahkawalanpergerakan #ainaabeauty #ainaasquad #dropshipwanted #agentwanted
Jom Ambil Tahu!
Peniaga boleh disiasat di bawah Akta Kawalan Harga Dan Antipencatutan 2011.

#COVID19
#MCMC
#KerapBasuhTangan
#Jarak1Meter
#PerintahKawalanPergerakan
#StayAtHome
#DudukDiRumah
#WorkFromHome
#BekerjaDariRumah
#tidakpastijangankongsi
Jom Ambil Tahu! Peniaga boleh disiasat di bawah Akta Kawalan Harga Dan Antipencatutan 2011. #COVID19 #MCMC #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah #WorkFromHome #BekerjaDariRumah #tidakpastijangankongsi
8 April - PELUANG KEPADA PEROKOK
. 
Kajian menunjukkan perokok berisiko tinggi untuk dijangkiti #COVID19.
. 
#perintahkawalanpergerakan ini merupakan peluang untuk anda berhenti merokok.
. 
Hubungi Quitline Berhenti Merokok di talian 03 8883 4400.
. 
#BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PKPD #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter #berhentimerokok #kempenhentirokok #katakantidakkepadarokok #rokok
8 April - PELUANG KEPADA PEROKOK . Kajian menunjukkan perokok berisiko tinggi untuk dijangkiti #COVID19. . #perintahkawalanpergerakan ini merupakan peluang untuk anda berhenti merokok. . Hubungi Quitline Berhenti Merokok di talian 03 8883 4400. . #BeritaRTM #RTM #COVID19Malaysia #PKPD #StayAtHome #DudukRumah #JanganKeluar #KerapBasuhTangan #Jarak1Meter #berhentimerokok #kempenhentirokok #katakantidakkepadarokok #rokok
08 April 2020

Day 22 #perintahkawalanpergerakan 
Sakit @zynakal 💓
.
.
. 
#staysafe #stayathome #pixlredit #spreadpositivevibes #telanxhadam .
.
Picture : Amazon.com
08 April 2020 Day 22 #perintahkawalanpergerakan Sakit @zynakal 💓 . . . #staysafe #stayathome #pixlredit #spreadpositivevibes #telanxhadam . . Picture : Amazon.com
Video ini menjelaskan mitos mengenai Health Tag. 
#StayAtHome
#DudukDIRumah
#PerintahKawalanPergerakan
#PsaCOVID19RTM
#RTM74 
#Unitmajalahdokumentaritv
Time PKP ni mesti ada mengidam yati murtabak kampung baru kan.. Hehe.. Cpt2 ws admin okey.. Kalau yg jauh2 tu cuba tanya jiran2 or makcik kiah dpn rumah tu nk join sekali tak order yati murtabak.. Bole la share2 caj delivery kn.. Apa2 pun please stay at home okey.. Dgr arahan kerajaan.. Kita pasti menang 😄😄😄
..
#yatimurtabakkampungbaru #yatimurtabak #murtabak #murtabakkl #murtabakmurah #murtabakviral #popiamurtabak #murtabakpopiacrunchy #kampungbaru #murtabakkampungbaru #kgbaru #kualalumpur #kampongbaru #tamuhotelandsuites #masjidjamekkampungbaru #suraujawa #hkl #pintugerbangkampungbaru #dbkl #lrtkampungbaru #salomalink #pintasansaloma #seadanyaaku #jujurlahnikahiaku #duatakdircinta #dramachandelier #bukankahwinpaksa #perintahkawalanpergerakan
#covid_19 #citarasacikpalit
Time PKP ni mesti ada mengidam yati murtabak kampung baru kan.. Hehe.. Cpt2 ws admin okey.. Kalau yg jauh2 tu cuba tanya jiran2 or makcik kiah dpn rumah tu nk join sekali tak order yati murtabak.. Bole la share2 caj delivery kn.. Apa2 pun please stay at home okey.. Dgr arahan kerajaan.. Kita pasti menang 😄😄😄 .. #yatimurtabakkampungbaru #yatimurtabak #murtabak #murtabakkl #murtabakmurah #murtabakviral #popiamurtabak #murtabakpopiacrunchy #kampungbaru #murtabakkampungbaru #kgbaru #kualalumpur #kampongbaru #tamuhotelandsuites #masjidjamekkampungbaru #suraujawa #hkl #pintugerbangkampungbaru #dbkl #lrtkampungbaru #salomalink #pintasansaloma #seadanyaaku #jujurlahnikahiaku #duatakdircinta #dramachandelier #bukankahwinpaksa #perintahkawalanpergerakan #covid_19 #citarasacikpalit
Alamak! Apa tu? 
Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? 
Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu.

Amalkan tahap kebersihan yang tinggi.

#ijmtolldivision 
#besrayahighway
#npehighway 
#lekashighway 
#covid_19 
#dudukrumah 
#putuskanrantaiancovid19 
#amalkantahapkebersihanyangtinggi 
#perintahkawalanpergerakan
Alamak! Apa tu? Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu. Amalkan tahap kebersihan yang tinggi. #ijmtolldivision #besrayahighway #npehighway #lekashighway #covid_19 #dudukrumah #putuskanrantaiancovid19 #amalkantahapkebersihanyangtinggi #perintahkawalanpergerakan
Alamak! Apa tu? 
Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? 
Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu.

Amalkan tahap kebersihan yang tinggi.

#ijmtolldivision 
#npehighway 
#besrayahighway 
#lekashighway 
#covid_19 
#dudukrumah 
#putuskanrantaiancovid19 
#amalkantahapkebersihanyangtinggi 
#perintahkawalanpergerakan
Alamak! Apa tu? Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu. Amalkan tahap kebersihan yang tinggi. #ijmtolldivision #npehighway #besrayahighway #lekashighway #covid_19 #dudukrumah #putuskanrantaiancovid19 #amalkantahapkebersihanyangtinggi #perintahkawalanpergerakan
Reposted from @japenmelaka Marilah kita sama-sama tingkatkan kesedaran dengan hanya menyebarkan berita atau info yang sahih dan benar.  Jangan sebar berita palsu!

Berita palsu hanya akan menyebabkan panik dan menggugat keselamatan negara! Teruskan memberi sokongan kepada Majlis Keselamatan Negara.

Dapatkan maklumat yang sahih mengenai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan situasi terkini COVID19 hanya di:

Telegram Rasmi MKN 
https://t.me/MKNRasmi

Twitter Rasmi MKN
https://twitter.com/MKNJPM

Instagram Rasmi MKN
https://www.instagram.com/mkn_rasmi/

Facebook Rasmi MKN
https://facebook.com/MajlisKeselamatanNegara/

#COVID19
#StayAtHome
#MovementControlOrder
#PerintahKawalanPergerakan

#COVID19 
#DudukRumah 
#JabatanPenerangan 
#JaPenMelaka
#tak - #regrann
Reposted from @japenmelaka Marilah kita sama-sama tingkatkan kesedaran dengan hanya menyebarkan berita atau info yang sahih dan benar. Jangan sebar berita palsu! Berita palsu hanya akan menyebabkan panik dan menggugat keselamatan negara! Teruskan memberi sokongan kepada Majlis Keselamatan Negara. Dapatkan maklumat yang sahih mengenai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan situasi terkini COVID19 hanya di: Telegram Rasmi MKN https://t.me/MKNRasmi Twitter Rasmi MKN https://twitter.com/MKNJPM Instagram Rasmi MKN https://www.instagram.com/mkn_rasmi/ Facebook Rasmi MKN https://facebook.com/MajlisKeselamatanNegara/ #COVID19 #StayAtHome #MovementControlOrder #PerintahKawalanPergerakan #COVID19 #DudukRumah #JabatanPenerangan #JaPenMelaka #tak - #regrann
Tengok ni.... Sure teringat kawan2... #chocojarnco #chocojarr #pkp #perintahkawalanpergerakan  #hostellife #kudapan
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini.

Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara.

We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR"

#KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
Pengamal Media sentiasa bersedia berkorban masa dan tenaga bagi memastikan berita yang disampaikan kepada rakyat sahih dan terkini. Syabas dan tahniah kepada RTM - Radio Televisyen Malaysia dan Media barisan hadapan negara. We stay at work for you, you stay at home for us "JUST STAY AT HOME, DUDUK DI RUMAH & JANGAN KELUAR" #KKMM #COVID19Malaysia #PerintahKawalanPergerakan #StayAtHome #DudukDiRumah
Alamak! Apa tu? 
Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? 
Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu.

Amalkan tahap kebersihan yang tinggi.

#ijmtolldivision 
#lekashighway 
#besrayahighway 
#npehighway 
#covid_19 
#dudukrumah 
#putuskanrantaiancovid19 
#amalkantahapkebersihanyangtinggi 
#perintahkawalanpergerakan
Alamak! Apa tu? Jika betul2 kita boleh tengok virus Covid-19 tu, kita akan keluar rumah ke? Pastikan kita senantiasa duduk di rumah dan bersama2 kita memainkan peranan untuk membantu putuskan rantaian Covid-19 tu. Amalkan tahap kebersihan yang tinggi. #ijmtolldivision #lekashighway #besrayahighway #npehighway #covid_19 #dudukrumah #putuskanrantaiancovid19 #amalkantahapkebersihanyangtinggi #perintahkawalanpergerakan
🦠😷சமூக இடைவெளியை கடைப்பிடிப்போம்🧍🏻..🧍🏻
{Repost from:RTM}~Kekalkan Jarak Sosial ketika di Tempat  Awam.

#StayAtHome 
#DudukDIRumah 
#PerintahKawalanPergerakan
#PsaCOVID19RTM
🦠😷சமூக இடைவெளியை கடைப்பிடிப்போம்🧍🏻..🧍🏻 {Repost from:RTM}~Kekalkan Jarak Sosial ketika di Tempat Awam. #StayAtHome #DudukDIRumah #PerintahKawalanPergerakan #PsaCOVID19RTM
.
#throwback
.
Dapat makan free. Reward paling best kalau time #PerintahKawalanPergerakan ni. Thank you HM @elmidhani
.
Rajin2 lah buat challenge ye HM. Saya sentiasa sahut cabaran 💪🏼
.
#5knightsteam #cowaymalaysia #cowaylife #cowaychangemylife #trustedseller #onlineseller #kerjakosong #jobvacancy #cowaysalesmalaysia #aidaizyani #challenge #reward #KFC
. #throwback . Dapat makan free. Reward paling best kalau time #PerintahKawalanPergerakan ni. Thank you HM @elmidhani . Rajin2 lah buat challenge ye HM. Saya sentiasa sahut cabaran 💪🏼 . #5knightsteam #cowaymalaysia #cowaylife #cowaychangemylife #trustedseller #onlineseller #kerjakosong #jobvacancy #cowaysalesmalaysia #aidaizyani #challenge #reward #KFC
Shooting sikit petang tadi. Belajar tutorial kesan khas tadi. Nanti kita up.
.
#corona #covid19 #perintahkawalanpergerakan #belajareditvideo #belajar #videografer #kesankhas #effect
.
MNSJ
Shooting sikit petang tadi. Belajar tutorial kesan khas tadi. Nanti kita up. . #corona #covid19 #perintahkawalanpergerakan #belajareditvideo #belajar #videografer #kesankhas #effect . MNSJ
Haaaa kome‼️ni makcik kiah dah listkan anak2 makcik kiah yang masih dok buat COD. Siap dengan area yang depa cover lagi. Mudah kerja hangpa !
.
Tapi apa-apa pun, makcik kiah dan team sangat mementingkan kebersihan dan kesihatan. Jangan risau okay ! Kami akan cod mengikut sop yang ditetapkan👍
.
.
#teamieqalicious #pkp #ainaabeauty #ainaaserum #ainaaskincare
#workfromhome #stayathome #staysafe #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan
Haaaa kome‼️ni makcik kiah dah listkan anak2 makcik kiah yang masih dok buat COD. Siap dengan area yang depa cover lagi. Mudah kerja hangpa ! . Tapi apa-apa pun, makcik kiah dan team sangat mementingkan kebersihan dan kesihatan. Jangan risau okay ! Kami akan cod mengikut sop yang ditetapkan👍 . . #teamieqalicious #pkp #ainaabeauty #ainaaserum #ainaaskincare #workfromhome #stayathome #staysafe #kitajagakita #perintahkawalanpergerakan
#Repost @penerangan_perak
• • • • • •
#Repost @kkmm_gov
• • • • • •
#repost @rtm_malaysia
・・・
.
Tidak pasti jangan kongsi!
.
#StayAtHome
#DudukDIRumah
#PerintahKawalanPergerakan
#PsaCOVID19RTM
#PeneranganPerak
#Repost @penerangan_perak • • • • • • #Repost @kkmm_gov • • • • • • #repost @rtm_malaysia ・・・ . Tidak pasti jangan kongsi! . #StayAtHome #DudukDIRumah #PerintahKawalanPergerakan #PsaCOVID19RTM #PeneranganPerak
Alhamdulillah rezeki PKP ... dalam tempoh PKP ni delivery terhad kepad 10km je dari Kelapa Sawit.

#perintahkawalanpergerakan 
#deliverykulai 
#keklobakmini
Alhamdulillah rezeki PKP ... dalam tempoh PKP ni delivery terhad kepad 10km je dari Kelapa Sawit. #perintahkawalanpergerakan #deliverykulai #keklobakmini
Day 22 “Movement Control Order” 18/3-14/4” Ke pejabat kita hari ini... meeting sepanjang hari. Layankan saje... dah namanya makan gaji. .
.
Hari ni tak buat treadmill workout/kardio bagai. Malam ni pun Nisfu Syaaban... tunaikan apa yang bersesuaian pada malam ini sambil-sambil dapat loosen up muscle. (Rest day!) Tapi bila tiap2 hari dah terbiasa target walking/running distance, tak keruan pulak bila tak capai... 😅 .
.
.
Apepe pun, didoakan semoga semua kita terhindar dari wabak covid-19 ini. Dan semoga ianya segera berlalu, Insya Allah.

#stayathome #stayhome 
#stayfit
#perintahkawalanpergerakan 
#movementcontrolordermalaysia 
#amazfitbip
#amazfitbipmalaysia
Day 22 “Movement Control Order” 18/3-14/4” Ke pejabat kita hari ini... meeting sepanjang hari. Layankan saje... dah namanya makan gaji. . . Hari ni tak buat treadmill workout/kardio bagai. Malam ni pun Nisfu Syaaban... tunaikan apa yang bersesuaian pada malam ini sambil-sambil dapat loosen up muscle. (Rest day!) Tapi bila tiap2 hari dah terbiasa target walking/running distance, tak keruan pulak bila tak capai... 😅 . . . Apepe pun, didoakan semoga semua kita terhindar dari wabak covid-19 ini. Dan semoga ianya segera berlalu, Insya Allah. #stayathome #stayhome #stayfit #perintahkawalanpergerakan #movementcontrolordermalaysia #amazfitbip #amazfitbipmalaysia
[VIDEO] Nak tahu korang boleh buat facial massage sendiri di rumah, ikuti langkah mudah ini!

#FacialMassage #SkincareRoutine #StayAtHome #DudukRumah #PKP #MCO #PerintahKawalanPergerakan #MovementControlOrder #KitaJagaKita *Kredit video oleh Pulling Gravity
[VIDEO] Nak tahu korang boleh buat facial massage sendiri di rumah, ikuti langkah mudah ini! #FacialMassage #SkincareRoutine #StayAtHome #DudukRumah #PKP #MCO #PerintahKawalanPergerakan #MovementControlOrder #KitaJagaKita *Kredit video oleh Pulling Gravity
#dudukrumah #stayhome #jangankeluar #pkp #perintahkawalanpergerakan 
#Repost @zamaeraaa with @get_repost
・・・
Corona Virus Freestyle ft Special guest 🤓

#DontZzOnMe
#dudukrumah #stayhome #jangankeluar #pkp #perintahkawalanpergerakan #Repost @zamaeraaa with @get_repost ・・・ Corona Virus Freestyle ft Special guest 🤓 #DontZzOnMe
Download index side qrcode